ראש ממשלת רוסיה ביקר בחצות ברחבת הכותל המערבי

י ההחלטות אינן חשובות, ועמדת רוסיה הרשמית כי לישראל יש קשר ברור וחזק להר הבית ולכותל המערבי ולכן באתי לכאן. לפני 23 שנים ביקרתי בכותל המערבי כאדם פרטי, אך עכשיו הבנתי יותר את ההיסטוריה של המקום, והקשר של העם היהודי אליו.
יוסי אשר 1 Comment on ראש ממשלת רוסיה ביקר בחצות ברחבת הכותל המערבי

ראש ממשלת רוסיה דימיטרי מדבדב ביקר אמש בכותל המערבי שם התייחס להחלטת אונסקו ואמר כי עמדת רוסיה הרשמית היא ש"הקשר של העם היהודי, למקום זה חזק וברור" • היום ייפגש מדבדב עם ראש הממשלה נתניהו והנשיא ריבלין

י ההחלטות אינן חשובות, ועמדת רוסיה הרשמית כי לישראל יש קשר ברור וחזק להר הבית ולכותל המערבי ולכן באתי לכאן. לפני 23 שנים ביקרתי בכותל המערבי כאדם פרטי, אך עכשיו הבנתי יותר את ההיסטוריה של המקום, והקשר של העם היהודי אליו.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש ממשלת רוסיה מר דמיטרי מדבדב פתח את ביקורו בארץ ברחבת הכותל המערבי והתקבל על ידי רב הכותל המערבי הרה'"ג שמואל רבינוביץ שליט"א

עם בואו לרחבת הכותל המערבי סקרו בפניו מנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי מר מרדכי (סולי) אליאב את ההיסטוריה של המקום, תוך הסבר על קדושתו לעם היהודי מדורי דורות, כשהוא מציג בפניו דגם של הר הבית מימי בית שני.

רב הכותל המערבי הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א אמר לראש הממשלה דמיטרי מדבדב כי הקשר של העם היהודי להר הבית והכותל המערבי הינו קשר עמוק וחקוק על ליבו של כל יהודי. ירושלים היא הלב של עמנו והחשיפות במקום חושפות את שורשינו. יהודים ברוסיה מתפללים לכיוון המקום הזה.

"איננו צריכים הסכמת העמים להיותנו כאן ולקשר שלנו לקודש קודשים. אך ראוי  שמדינות ידידותיות כרוסיה יתנגדו למחיקת ההיסטוריה" אמר הרב רבינוביץ'. הרב הודה לראש הממשלה בשם העם היהודי על הידידות הקיימת בין העמים.

ראש הממשלה התייחס להצעה באונסק"ו ואמר: "כי ההחלטות אינן חשובות, ועמדת רוסיה הרשמית כי לישראל יש קשר ברור וחזק להר הבית ולכותל המערבי ולכן באתי לכאן. לפני 23 שנים ביקרתי בכותל המערבי כאדם פרטי, אך עכשיו הבנתי יותר את ההיסטוריה של המקום, והקשר של העם היהודי אליו.

לאחר מכן הרבנים התפללו עם רוה"מ ליד אבני הכותל, והעניקו לו ספר "מנהרות הכותל המערבי" ברוסית הסוקר את החשיפה שהתגלו במקום ומעידות על הקשר של עמנו למקום קדוש זה.

בתום הביקור כתב ראש הממשלה: "היה מרגש לגעת במקום הקדוש ביותר לעם היהודי. שמחתי לעשות זאת, ואני מאחל שלום וביטחון, שגשוג ופריחה לעם היהודי".



1 תגובות

מיין תגובות